‘Babam beni taciz etti’

'Babam beni taciz etti'

Amerikalı aktör ve yönetmen Woody Allen’ın evlat edindiği Dylan Farrow, 7 yaşındayken üvey babasının kendisine tacizde bulunduğu iddia etti. Mia Farrow ve Woody Allen tarafından evlat edinilen Dylan, Amerikan New York Times gazetesine babasının sapkınlıklarını anlattığı bir mektup yazdı. Farrow, geçen ay Altın Küre’de ‘Hayat boyu başarı ödülü’ne layık görülen yıldızın başarısını duyunca tramva sonra stres bozuklukları tekrar etmiş ve üvey babasının sapkınlıklarını ifşa etme kararı almış. Florida’da başka bir isimle yaşayan Dylan, 20 yıldır çocukluk tramvalarını atlatmaya çalıştığını belirterek, “1992’de Connecticutt’taki evimizde Allen bana dokundu ve beni taciz etti. Yaptıkları zaman içinde beni esir aldı ve onun diğer küçük kızlara yaklaşmasına izin verdim. Bu yüzden suçluluk duyuyorum” ifadelerini kullandı.

Dylan Farrow’un iddialarına internet sitesinde yer veren New York Times, Woody Allen’ın konuyla ilgili yorum yapmayı kabul etmediğini bildirdi. Dylan’ın kamuoyuna ilk kez açıkladığı taciz iddialarıyla ilgili Mia Farrow da şikayette bulunmuş, soruşturma başlatılmış ancak ünlü oyuncuya herhangi bir suçlama yöneltilmemişti.

Öte yandan Allen’ın şimdiki eşi olan Soon-Yi Previn, Mia Farrow’un evlatlık kızıydı. Farrow, Allen’ın kızı ile ilişkisi olduğunu öğrendiğinde 12 yıllık hayat arkadaşından ayrılmıştı. Allen ve Soon-Yi 1992 yılında Venedik’te evlenmişti. Allen ve Farrow’un oğulları Ronan Farrow da, “Ablamla evli olan bir babam var. Bu beni hem ablamın çocuğu yapar, hem de babamın eniştesi” sözleriyle durumun absürtlüğünü eleştirmişti.

Bir Cevap Yazın

